CONTRALTS
Actualment les contralts de Gospel d’Aro són 13 membres

Fina Masferrer
– Cap de corda –
La música( i Gospel d’Aro) em dona «aire» i m’allibera l’esperit.

Ariadna Heinz
Després de jubilar-me del rugbi i de viure molts anys a Estats Units, Gospel d’Aro em va semblar una forma perfecte de seguir treballant en equip i cantant.

Carme Condom
Sóc de Girona. Sense cap experiència musical prèvia, vaig entrar a Gospel d’Aro el setembre del 2014 per tenir una activitat més quan vaig venir a viure a Santa Cristina d’Aro, després de 40 anys a Barcelona. I, mireu, m’he fet un lloc dins la coral com a contralt, com a secretària i com a “Carme Tours”.
Per a mi Gospel d’Aro és un aprenentatge musical continu i el contacte amb un grup de molt bona gent amb qui comparteixo molts bons moments, dins i fóra de la coral.
Per molts anys amb Gospel d’Aro!!!

Carolina Simó
No tenia experiència musical prèvia. Canto amb Gospel d’Aro per la bona energia que encomanem quan cantem i quan no cantem.

CRISTINA ATALAYA
Sóc filla adoptiva d’aquesta coral que m’ha acollit recentment com si es tractés d’una gran família: amb molt d’afecte, alegria i bon humor.
Sense disposar de coneixements musicals previs, més enllà de les cançons que li escoltava per casa a la meva mare i les cançons d’infantesa que jo cantava als més menuts, continuo aquest camí d’aprenentatge musical. Aquest camí que va néixer entre corriols de muntanya i cançons el dia que molt afortunadament els vaig conèixer. Camí que desitjo que compartim plegats molt de temps.

Isabel Pernal
Estic amb Gospel d’Aro des del primer dia de la seva fundació. El meu primer contacte amb la música com a cantant, va ser als 10 anys amb la Colla Jacomet,
del Centre Excursionista Montclar de Sant Feliu de Guíxols. Cantàvem cançons de Caramelles i
d’altres tradicionals catalanes.
Després em vaig aficionar, durant la preadolescència a escoltar musicals amb un reproductor de cassets SONY.
Ja d’adulta i mare, els meus dos fills varen estudiar música com a formació essencial dins el seu
procés educatiu, des dels 4 anys fins l’adolescència.
En aquesta època, en que vaig assumir la importància de la música com a força per a la
socialització, el creixement personal, la capacitar de comunicació, en fi, per tocar durant una
estona la felicitat, va ser quan vaig decidir formar part de la coral Gospel d’Aro com a cantant
contralt .
Intentaré estar-hi sempre que pugui, perquè la música gospel és esperança, vitalitat, i ritme, i el més bonic és que tot això és compartit amb uns magnífics companys,
companyes, director, que viuen al millor indret del món: la Vall d’Aro.

Maite Pous
Sense cap experiència prèvia i en un moment de canvis importants a la meva vida, vaig tenir la sort de conèixer Gospel d’Aro. Gràcies a dues bones companyes de marxa nòrdica que em van animar a assistir a un assaig, vaig descobrir aquest projecte tan especial.
També vaig poder gaudir del concert de Sant Feliu de Guíxols, i vaig quedar meravellada: que bé cantaven, quina energia i quin bon rotllo transmetien!!! Vaig tenir clar que volia formar part d’aquesta experiència tan enriquidora.
Per a mi, el fet de cantar és una font d’alegria i de creixement personal. Em fa molta il·lusió poder contribuir a aquest ambient tan positiu i, sobretot, continuar aprenent i compartint música i emocions amb aquests companys i companyes que desde el primer dia em van acullir tant bé.
Moltes gràcies per donar-me l’oportunitat de formar part de la coral.

Margarita Cots
Sóc de Palamós i filla adoptiva de Santa Cristina d’Aro. La música es molt important per a mi i
ha format part de la meva vida en molts moments; al meu pare li agradava molt cantar i jo
cantava amb ell de joveneta; vaig créixer en aquest ambient.
Al cap de molts anys, a Santa Cristina d’Aro, vaig escoltar Gospel d’Aro on hi cantava un amic
meu que em va animar a participar-hi. Al principi, em resultava una mica difícil per l’anglès,
però vaig saber trobar recursos per ensortir-me’n.
Estic molt contenta de formar part d’aquest magnífic grup.
Gràcies companys!

Mercè Ruart
El 15 de setembre de 2016 vaig veure al Facebook que la coral de gospel feia una jornada de portes obertes al Centre Cívic
Pujo al primer pis i al entrar, amb molta timidesa, vaig quedar bocabadada; em van impressionar molt! Com cantaven … de bé!!!
Al cap d’un mes, en Davit em va fer una prova de veu i va dir que seria contralt. Vaig aprenent. No havia cantat mai.
La música i la coral m’han ajudat i m’ajuden a superar moments difícils i, a la vegada, em donen moments de molta felicitat.

MONTSE REVERTER
La música sempre ha estat molt present a la meva vida. M’aporta relaxació i a la vegada energia pel dia a dia.
Però és a partir del juliol de 2015, quan entro a Gospel d’Aro, que la visc plenament.

Natàlia Casas
Fa 8 anys, sense tenir ni idea de música, em vaig atrevir a cantar a Palamós Gospel Choir, un grup increïble on vaig aprendre i disfrutar molt!
Aquest any (2025), per distància, m’he apuntat a Gospel d’Aro, i no puc estar més encantada. M’han acollit amb els braços oberts i em fan sentir com a casa.
Per a mi, el gòspel és molt més que cantar, és expressar-me i alliberar-me, però sobretot compartir bons moments, moments màgics on la fusió de les veus crea una connexió que va més enllà de la música!

Núria Mancebo

Paqui Blázquez
Sempre m’ha agradat cantar i ballar, però no tinc formació o experiència musical, a part de cantar de petita a l’església de Platja d’Aro. Vaig conèixer Gospel d’Aro l’any passat (2025) per casualitat al Vall d’Aro Gospel Festival i em va encantar. Uns mesos més tard, ja feia la prova d’assaig per entrar-hi. No m’ho creia perquè feia molt de temps que volia cantar, però per circumstàncies diverses mai ho havia fet. Com diu la cançó «….la vida te da sorpresas, sorpresas te da la vida…».