Aquesta tarda hem pogut gaudir de la primera edició de Veus de Tardor que enguany ha sigut una trobada gospeliana amb la participació de tres corals: la coral Gospel Sentits de Badalona, la coral Gospel Sant Cugat i nosaltres, com a coral amfitriona, Gospel d’Aro.
Quin «ambientassu»!!! La Sala Font del Ferro de l’Espai Escoles Velles de Castell d’Aro, el que considerem el nostre «cau», ple de gom a gom.
El concert va començar amb Gospel Sant Cugat, amb més de 40 cantaires, sota la direcció d’Oscar García i amb en Benji Sánchez al piano. Amb una energia i moviment espectaculars que van aconseguir «escalfar» el públic, entregat com mai.
En segon lloc, Gospel Sentits de Badalona, també amb uns 40 cantaires, sota la direcció de Gustavo Pol i amb en Francesc Pagés al piano, van seguir fent pujar la temperatura de l’ambient.
Ambdues corals van oferir una posada en escena molt potent.
I en tercer lloc, nosaltres, Gospel d’Aro, amb poc més de 20 cantaires, sota la direcció de Davit Bayés i amb en Jep Perxés al piano, amb un estil més pausat i un repertori més eclèctic, creiem que vàrem aconseguir tancar el concert amb una bona nota (mai millor dit!).
Però en realitat el concert no va acabar fins que, de manera improvisada, es va decidir fer un cant comú entre les tres corals; sota la direcció d’en Gustavo Pol, vàrem entonar un «Oh Happy Day» que va posar al públic dempeus i va ésser «la cirereta final del pastís». Més d’un centenar de cantaires damunt l’escenari del nostre «cau». Espectacular!
Tot el nostre agraïment al públic assistent i a les dues corals que ens van acompanyar a la que volem esdevingui una trobada recurrent cada tardor, Veus de Tardor.
Vídeo del concert:
Més fotos >>> 251025 – VEUS DE TARDOR: TROBADA GOSPELIANA