Aquesta tarda, convidats per la coral Gospel Girona, hem actuat a la Sala Polivalent de Castell d’Aro, ben a prop de casa.

Gospel Girona ha organitzat aquest concert solidari a favor de la Fundació SERGI (Servei Gironí de pedagogia social), una entitat privada sense ànim de lucre que realitza acció social a les comarques gironines des de fa més de 45 anys. Treballen per a una societat inclusiva a partir de l’acompanyament a les persones, la defensa dels drets, la pedagogia i el treball comunitari.

El concert ha començat a les 19:00h davant un centenar de persones de públic, amb una breu presentació de les tres associacions: la Fundació SERGI, la coral Gospel Girona i Gospel d’Aro, amb un capítol d’agraïments creuats i d’agraïments a l’Ajuntament de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró.

Tot seguit, hem començat nosaltres amb un petit repertori de quatre cançons, acompanyats per en Jep al piano i per en Raül a la bateria. Malgrat la poca qualitat acústica del pavelló i la falta de microfonia, en Davit, el nostre Director, considera que les veus van sonar equilibrades i que l’entusiasme i l’energia del grup van compensar sobradament totes les deficiències, amb un resultat més que digne.

El públic, entre el qual, mentre cantàvem nosaltres, hi havia la setantena de cantaires de Gospel Girona, estava especialment receptiu i participatiu; per això, ens hem animat, ho hem donat tot i ens ho hem passat molt bé.

Després de nosaltres, ha pujat damunt l’escenari Gospel Girona i han ofert un repertori més ampli d’un estil gospelià més pur, amb una important presència escènica: eren una massa compacta oferint un efecte onada molt potent.

En el nostre torn com a públic, hem ballat i cantat tot el que hem pogut, gaudint d’una bona tarda de gòspel.

Quan Gospel Girona ha acabat el seu repertori, hem pujat de nou a l’escenari per cantar dues cançons les dues corals juntes: «All the days of my life» i «Oh happy day». Amb aquestes cançons hem acabat el concert amb molt bones sensacions i amb el convenciment de que s’ha fet una molt bona feina per una bona causa.

Moltes gràcies Gospel Girona per convidar-nos!

Més fotos >>> 260419 – CONCERT AMB GOSPEL GIRONA PER LA FUNDACIÓ SERGI